Utställningen närmar sig:)

Hejsvejs!

Idag skulle projekten vara klara, för de allra flesta av oss i gruppen, då vi ska ha utställning imorgon på TCG Nordica. Att hänga en utställning är ganska krävande. Mycket man ska tänka på för att det ska bli snyggt, bland annat att de olika verken placeras så att de inte tar ut varandra. Men vi var alla laddade och innan hägningen hade vi ätit en stor lunch på restaurangen, Muslimen, som ligger precis i närheten av TCG. Vi bjöd nämligen TCG:s personal på lunch då det har hjälpt oss ganska mycket med saker och ting då vi varit här i Kina. Flera apoteksbesök och utskrifter av bilder är några exempel.

Så imorgon kl 20.00 är det dags för vår utställning men innan dess blir det lite shopping.

Cornelia, Svea och Flora på resturangen Muslimen. Här beställer man in smårätter som man sedan delar på. Väldigt gott och att äta så här är något jag kommer att sakna, då jag är hemma i Sverige igen. Praktiskt och inte jättedyrt.
hmm, hänger det rätt nu?
Lite mer åt höger..
Mitt arbete som jag hållt på med här i Kina. Efter ett stort antal timmar är  min jätteblomma som även representerar en sol färdig. Blombladen är har fomen av ett monument här i Kunming.

Kommentarer
Postat av: Kaye

Jätteläcker tavla, Sofie! Måste du skriva rapport också? Lycka till på utställningen! Kram

2012-01-11 @ 16:57:11
Postat av: Alexandra

Åh vilken fin tavla du målar så fint! kram

2012-01-11 @ 22:27:46
Postat av: Franciska

Vad roligt med utställning! Ditt arbete ser jättefint ut! kommer du kunna ta med det hem? :) kram

2012-01-12 @ 09:33:26
Postat av: Minnea

Fina tavlor! Hoppas du får ta med dem hem så att man kan få se dem i verkligheten <3

2012-01-14 @ 11:38:11
Postat av: Minnea

Fina tavlor! Hoppas du får ta med dem hem så att man kan få titta lite närmare på dem <3

2012-01-14 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0