Nordic Eyes och Bambutemplet

Hej!

 

Vill bara passa på och gratta min fina vän Franciska som fyller 18 idag! GRATTIS!

 

Igår var det dags för vår utställning och allt alla har gjort är verkligen jättebra. Man blev glad när det kom fram folk och ville veta mer om verket man har gjort.

 

Igår blev jag till och med utbjuden på middag av en kille som jag pratat med på English corner, här på TCG i måndags. Smickrande men jag var tyvärr tvungen att tacka nej. Det är nämligen så mycket som jag måste fixa innan jag åker, vilket är väldigt snart men hade jag haft tiden hade det varit kul.

 

Idag gjorde vi en liten utflykt till bambutemplet som ligger uppe i bergen. Väldigt fint och jag tycker alla färgglada mönster templet och omgivande byggnader är dekorerade i, är helt fantastiska. Se bara bilderna nedan men tyvärr så är dem inget emot hur det ser ut i verkligheten.

 

Utsällning:)
Tempelet
Inte bara jag som dekorerar allt med mösnter:)
De kända kinesiska drakarna fanns lite här och var .

Kommentarer
Postat av: Kaye

Kul med utställning, date och vackra tempel Sofie! Ska bli roligt att få träffa dig snart och få höra om dina äventyr i detalj ;-)

2012-01-13 @ 21:09:02
Postat av: clara m

Håller med om att templet är otroligt vackert, med alla regnbågssprakande färger och mönster! vad smickrande med dateförfrågan, även om du inte hade tid. :)

wow, slutresultatet av din tavla blev otrolig. Jag förstår bara inte hur du kan måla nåt så vackert. bra jobbat där fina du! ;) härligt att du strax kommer hem så man äntligen kan få se dig igen^^

2012-01-13 @ 23:27:21
Postat av: Franciska

Tack finaste Sofie för grattishälsningen! Vilka fina tempel med färger som passar dig och roligt med utställning....men det blir kul att se dig igen snart och höra dig berätta istället för att läsa :)))

2012-01-14 @ 00:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0