Hej då Kunming och hej Sverige!

Nu är jag hemma i Sverige igen! Känns konstigt och det konstiga var att jag i morse blev sugen på att äta jordgubbar när jag gått och längtat efter bröd i en månad. Haha. Jag är verkligen glad att jag följde med på denna resa, då jag fått vara med om mycket spännande. Förhoppningsvis kan jag åka tillbaks till Kunming någon gång i framtiden:)

 

Hoppas ni alla läsare tyckt att det varit kul att följa min vistelse i Kina, här på bloggen och hoppas även att ni någon gång får möjlighet att besöka denna härliga stad. Staden som jag redan saknar; Människorna, maten, färgerna, vädret och tro det eller ej men till och med den galna trafiken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ Sofie


Kommentarer
Postat av: clara m

Yey! Du e hemma :) Jag förstår att du saknar Kunming, det verkar vara en väldigt mysig stad och människorna ser ut att vara så snälla och trevliga! Jupp, det var dunderkul och spännande att följa bloggen^^

2012-01-16 @ 15:02:43
Postat av: Kaye

Välkommen hem Sofie!

2012-01-17 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0