Födelsedagsbarn och ateljébesök

Hej på er alla där hemma,

Sen uppdatering tyvärr men det beror bland annat på att internet här går super långsamt. Men här nedan kommer de bilder jag lyckats laddat upp.

Igår hade Mika sin 18 årsdag och det firades. Det blev en stor härlig frukost alla tillsammans. Den bästa frukosten i Kina. Det åts även en tårta på TCG med bönor i. Lite annorlunda från vad man är van vid men den var god:)

 

Det blev även ett litet kort besök nere i Downtown för lunch och shopping. Tyvärr hittade jag inget som jag ville köpa. Alla ni som tror att allt är så himla billigt i Kina har faktiskt fel. Mat är billigt men kläder verkligen inte.

Senare på eftermiddagen besökte vi konstnärer i deras ateljéer. Kul och inspirerande var det.

Såhär ser toaletterna ut i Kina. Det är lite speciellt att gå på en sådan här toalett men jag har vant mig fast har flera gånger tänkt tanken. Tänk om man råkar trampa snett. haha

 


Kommentarer
Postat av: clara m

oj, väldigt annorlunda toaletter! kan tänka mig att det tog ett tag att vänja sig vid dem...rena lyxen vi har då när man tänker efter :)

2012-01-07 @ 18:48:46
Postat av: Franciska

Jobbiga toaletter, men egentligen ganska hygieniskt med sådana på offentliga platser :) Vilka härliga färger alla byggnader och prylar verkar ha :D

2012-01-08 @ 09:54:34
Postat av: kaye

nu har du varit borta lääänge Sofie, du saknas i Ekhagen <3

2012-01-09 @ 10:31:55
Postat av: caroline

HEEEEJ SOFIE!!!

2012-01-09 @ 16:25:19
Postat av: caroline

hoppas du har det magnifikt i Kina! jag håller på med mitt projekt och ångrar att jag inte åkte med er ahahhhaaa!

2012-01-09 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0