Green Lake

Hej!
Igår var vi på Green lake, som är en park där kineserna sammlas för att mata fåglar, dansa, sticka, spela musik och kort tillsammans. Stämningen här är fantastisk och jag skulle nästan kunna bostätta mig här i denna park. Det ser så härligt ut när alla dansar tillsammans och jag hade gärna velat hänga på men vågade inte riktigt. Det får bli en annan gång. Här nedan kommer några bilder därifrån och några till.
kortspel
Ung som gammal dansar
En söt bebe är också med i dansen
Flora tillsammans med en tjej som gärna ville ta en bild med en västerlänning. Det var väldigt många som tog kort på oss, i går då vi var i parken och vi hade till och med vår första papparatzi fotograf efter oss.
Pappa med sitt barn
Flora, Mika, Svea och jag gick runt på en marknad och då stötte vi på detta. Det fanns stora lådor med fiskar, ödlor och sköldpaddor i sådana lådor som ni ser på bilden.
På vår vandring i staden såg vi även detta. Jag lyckades inte riktigt ta kort på det men de sålde hundvalpar i lådor. Man mår dåligt när man ser det men tyvärr kan man inte göra så myckt åt det.

Kommentarer
Postat av: Rebecka K.

Ser himla trevligt ut~ :D

2011-12-22 @ 12:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0